Kulturnik_blog_dodajanje_virov_vsi

Priklop na Kulturnik

Da bi kar se da enostavno in brez muk obveščali širno javnost o svojih dogodkih, na Kulturniku nudimo več možnosti. Pri tem se odzivamo na vaše različne tehnične zmogljivosti. Na spodnjih povezavah si oglejte navodila in tehnične zahteve za posamezne možnosti:

STROJNO PRENAŠANJE DOGODKOV IN NOVIC
Strojno prenašanje informacij o dogodkih in novicah z vašega spletnega mesta na Kulturnik.si v tako rekoč realnem času omogoča t. i. RSS feed. Gre za relativno enostavno tehnično rešitev, ki za vas pomeni dolgoročno promocijo brez dodatnih naporov ročnega vnašanja podatkov, saj se prenašajo samodejno. Tule najdete tehnične specifikacije za ureditev RSS feedov. Ko je feed pripravljen, nam ga pošljete na urednik@kulturnik.si in mi ga v že nekaj dneh priključimo na Kulturnik:

RSS feed: Tehnične specifikacije za DOGODKE >>>
RSS feed: Tehnične specifikacije za NOVICE >>>
RSS feed: Tehnične specifikacije za PODATKOVNE ZBIRKE >>>


WORDPRESS PLUGIN
spletno stran postavljate na platformi WordPress, je priključitev vašega koledarja h Kulturniku zelo enostavna; potrebujete le ustrezen plugin. Ko je vaš koledar povezan s Kulturnikom, ste (in smo) ustvarili dolgoročen kanal za promocijo vaših kulturnik dogodkov.

Navodila za urejanje WordPress koledarja in priključitve Kulturniku. >>>

 

ROČNO VNAŠANJE DOGODKOV
Ročno vnašanje napovedi je smiselno predvsem v naslednjih primerih: a) ko organizator nima spletnega mesta in svoje javnosti obvešča prek e-maila in/ali Facebooka; b) ko organizator le redko pripravlja dogodke na področju kulture.

Svoje najave dogodkov vnesite prek preprostega obrazca. Slednji je pripravljen tako, da vas čim bolj razbremeni ponavljanja vnašanja opisov, ki jih nadomestimo z možnostjo vnosa povezave do vašega dogodka, objavljenega na platformi Facebook.

[V izdelavi] Ročno vnašanje dogodkov >>>

 

ALTERNATIVNA DRUŽBENA OMREŽJA
Pravijo, da je Facebook v zatonu. Mnogi ga zapuščajo, mnogi ga niso nikoli uporabljali. In vendar so to vaše javnosti. Če nimate spletne strani, če tudi Facebooka ne uporabljate za najave dogodkov, ali pa, če ga uporabljate, a se zavedate, da s tem ne dosežete vseh ciljnih skupin, lahko uporabite alternativna, odprtokodna družbena omrežja, kot je Hubzilla, od koder lahko vaše najave prikazujemo na Kulturniku.

Navodila za vzpostavitev profila na Hubzilli >>>